четвер, 21 квітня 2016 р.

Важливий навик на "неважливому" уроці

Взаємозв'язок очей, мозку і руки... Можна багато говорити про малювання з точки зору педагогіки, з точки зору мистецтва. І кожного разу вміння малювати або невміння-небажання малювати буде не найважливішою компетенцією дитини чи дорослого. Але з точки зору психології так точно не є. Бо часто можна виправдати відсутність бажання вчитися навіть відтворювати побачений образ саме не обов'язковістю, не важливістю, ну просто "не буде з нього Пікассо". Не буде, можливо, але малювання - це формування важливого вміння-побачити щось в оточуючому світі, зафіксувати цю інформацію в голові, а потім передати її з мозку в руку і, нарешті, створити порядок рухів рукою. Тобто, послідовний ланцюг реакцій - око-мозок-рух. І все для того, щоб створити навик такого ланцюга. Для чого? Передати зорову інформацію і транспортувати її в рух - чудовий навик, в майбутньому дуже допоможе водієві авто, а також в інших важливих вміннях. Багато життєво - необхідних навиків потребують розвитку саме цього психомоторного  механізму. 
До речі, Іспанія та ще декілька країн включають тест з відтворення зображення для курсантів автошкіл.

Немає коментарів:

Дописати коментар