вівторок, 7 червня 2016 р.

СКОРО В ТЕРНОПОЛІ! КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ НОВОГО УКРАЇНЦЯ

Дошкільна освіта в Реджо - Емілії заслуговує на окремий напрямок в педагогіці. Реджо - Емілія - це регіон в Італії, де в 60-х роках виникла спільна ідея батьківської громади і муніципальниї влади, створити новий експериментальний напрямок. В 1991 році метод Реджіо був визнаний міжнародними експертами найкращим для роботи в дитячих освітніх закладах. Сьогодні Реджіо - підхід поширений в багатьох містах Ізраїля, США, Великобританії, Австралії та інших країн.
Чому виник метод? Бо післявоєнна Італія, яка пережила захоплення фашизмом, постала перед лицем нової проблеми: як виростити власних дітей такими, щоб ними ніхто не зміг маіпулювати так, як поколнням їх батьків. А ще - наслідки війни, з втратами і болями, доповнений синдромом "життя після помилки"...   Засновником та ідейним лідером методу став місцевий директор освітніх програм Лорис Малагуцці. В своїх працях він опирався на ідеї відомих дослідників і новаторів в дитячій пелагогіці, зокрема на Лева Виготського, Марію Монтессорі. Малагуцці називали "провокатором в питаннях дитинства".
У виховній системі того часу, де ключовою була особа вчителя, вперше постає на рівноцінних правах особа дитини і середовище, як третій компонент, необхідний для навчання.
Концепція дитячої школи за методом Реджіо передбачає активну участь батьків в творенні програми навчання саме для їхньої дитини, співавторство дитини у різних побутових рішеннях, активну творчість і проектну діяльність. Ательє, творчі заняття, кімната тиші, часті фотозвіти, костюмерні і поштові скриньки - незмінні атрибути, які вирізняють Реджіо - садочки з-поміж інших дошкільних закладів. Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар